بی تو ...


بی تو ، من رنگهای این سرزمین را بیگانه میبینم

 

بی تو، رنگهای این سرزمین مرا میآزارند

بی تو، آهوان این صحرا گرگان هار مناند

بی تو، کوه ها دیوان سیاه و زشت خفتهاند

بی تو، زمین قبرستان پلید و غبار آلودی است

که مرا در خود به کینه میفشرد

ابر، کفن سپیدی است که بر گور خاکی من گستردهاند

وطناب گهواره ام را از دست مادرم ربودهاند و بر گردنم افکندهاند

بی تو، دریا گرگی است که آهوی معصوم مرا میبلعد

بی تو، پرندگان این سرزمین، سایه های وحشتاند و ابابیل بلایند

بی تو، سپیدهی هر صبح لبخند نفرت بار دهان جنازه ای است

بی تو، نسیم هر لحظه رنج های خفته را در سرم بیدار میکند

بی تو، من با بهار میمیرم

بی تو، من در عطر یاس ها میگریم

بی تو، من در شیرهی هر نبات رنج هنوز بودن را و جراحت روزهایی را که همچنان زنده خواهم ماند

لمس میکنم.

بی تو، من با هر برگ پائیزی میافتم. بی تو، من در چنگ طبیعت تنها میخشکم

بی تو، من زندگی را، شوق را، بودن را، عشق را، زیبایی را، مهربانی پاک خداوندی را از یادمیبرم

بی تو، من در خلوت این صحرا، درغربت این سرزمین، در سکوت این آسمان، درتنهایی این بی

کسی، نگهبان سکوتم، حاجب درگه نومیدی، راهب معبد خاموشی، سالک راه فراموشی ها، باغ پژمردهی

پامال زمستانم. درختان هر کدام خاطرهی رنجی، شبح هر صخره، ابلیسی، دیوی، غولی، گنگ و پرکینه

فروخفته، کمین کرده مرا بر سر راه، باران زمزمه ی گریه در دل من، بوی پونه، پیک و پیغامینه برای دل

من، بوی خاک، تکرار دعوتی برای خفتن من، شاخه های غبار گرفته، باد خزانی خورده، پوک، همه تلخ ترین

یادهای من، تلخ ترین یادگارهای مناند.



نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت23:54---7 فروردين 1392
chox alydiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

رویآ
ساعت15:28---23 بهمن 1391
عالی بیست

sety
ساعت20:33---27 دی 1391
slm
peyman han30 nazarin?
oyi ke sanin haminan farghin var?
kho istadim hami bilsin da
awal taeed elamamishdim sora eladim!
ossoon silaram dadashim san najoor desan


زنداداش عاقل
ساعت0:38---5 آذر 1391
خووووووووووووب توووووووووووووووپ عالییییییییییییییی ایولللللللل استادددددددددد

مریم
ساعت18:32---1 آذر 1391
سلام گلم

maryam
ساعت13:49---1 آذر 1391
وااااااااااااااای مطلبی که گذاشتی چقدجالبه.ادمو تا حد بغض میبره...
پاسخ:مرسی مریم خانم از نظرتون


mina
ساعت19:32---30 آبان 1391
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


مرجان
ساعت9:19---29 آبان 1391
سلام متن زیبایی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





26 / 8 / 1391 9 PM |- ƤƐƴɱǺƝ -|

ϰ-†нêmê§